luni, 16 martie 2015

Migrena,,,...


Imagini pentru migrena


                             Migrena                

1)-Mi-a produs cineva,migrena 
Adica cineva,tipa ca o sirena 
I-si zise el tinandu-se de cap 
Nu tine cu galopul,o las mai la trap,

2)Uf,, nu mai pot de durere,ce sa fac?
Parca m-ar fi prins cu clestele,un rac,,,
O muza ii raspunde,zambind amuzata 
-Ce ti-am spus,si recomandat,ultima data?.

3)Este frumoasa,dar nu este,pentru tine 
Are alta mentalitate,si alta potrivire 
Nu visa langa o femeie,ca vei fi important,
Cu ea,,,locul in preferintele ei devine,vacant,

4)-Trebuie sa ma tratez,merg la un medic 
-Bine si faci,la starea ta este,chiar logic 
Apoi de ce l-e schimbi atat de des ,
Nu stii ca sentimentul trebuie dres?.

5)Ca aventura,este aproape de nonsens
Si i-ti schimba bioritmul dureros,din mers 
Migrena este chiar arma bioritmului perturbat 
Este si arma cumpatului, mereu inselat,

6)Este si arma,creierului obosit si smintit 
De atata exagerare,de om razvratit 
De om care i-si incalca,legile si principiile 
Punand mai presus,placerile si onorariile,

7)Ti-am spus de multe ori ca placerea 
Poate produce nebanuita,durerea 
Face parte din sofisticatele,si incredibilele,mistere 
Placerea nu satisface,ale creierului,ambele emisfere, 

8)-Ti-am mai spus educativ,ca fiecare om 
Are o parte dominanta,nu este ca un,pom 
Cauta echilibrul,ca sa te poti numi,om 
Apoi a-i totul inainte pentru a deveni,domn,

9)-Vai,in sfarsit un tratament,satisfacator 
Nu mai sufar de prea mult dor si amor 
Acum ca m-am linisti,deduc ca am exagerat 
Aventura, m-a ridicat,iar fara gravitatie,am levitat,

10)-Asa-i fara gravitatie,migrena s-e cuibareste 
Ridica tensiunea neplacut si dureros,apoi o creste 
Pana cand nu mai a-i ce-i face,si teribil,t-e chinuieste 
Trebuie sa renunti in cele din urma, fireste,

11)Nu este de jucat cu meningele si lichidul rahidian 
Poti ajunge sa stai internat in spital,an de an 
Mai bine miroase o floare,si invata sa t-e gospodaresti 
Chiar sa speli rufe si pe placul inimii,sa gatesti,

12)-Ma simt traumatizat de migreana,spuse revitalizat 
La aventuri am renuntat,nici nu era ceva,prea interesant 
Sanatatea este mai presus de orice,aventura 
Cultura este cea mai indicata si sublima postura,,,...
 Imagini pentru migrena           Imagini pentru migrena

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu